Plášil podlahy

 

Podlahy-Kralupy nad Vltavou  PVC,lina.laminátové podlahy,koberce,vinylové dílce 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 330 Kč
naše cena 330 Kč
naše cena 330 Kč

KONTAKTY

Jan Plašil
Kmochova 545
27801, Kralupy nad Vltavou
tel: +420 604638488
jan.plasil@seznam.cz

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc Velice moc 52% Libí se mi Libí se mi 35% Nelíbí Nelíbí 6% Vůbec Vůbec 7%
Otevírací doba: otevřeno po telefonické domluvě v uvedený čas Po-S:. 10.00-18.00 Čt: 8.00-18.00 Pa: 10.00-16.00 So: 9.00-12.00

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky

Toto není klasický eshop - pouze katalog produktů s cenami- zboží se nedá vložit do košíku.

 

1. PRODÁVAJÍCÍ

KONTAKTNÍ ADRESA

Jan Plášil
Kmochova 545
278 01 Kralupy nad Vltavou
Česká republika


TELEFON:

Tel.: +420 604 638 488

Živnostenské oprávnění vydáno 24.6.1991.Vydal Živnostenský úřad v Kralupech nad Vltavou

FAKTURAČNÍ ADRESA

Jan Plášil
Kmochova 545
278 01 Kralupy nad Vltavou
Česká republika

IČO:40931854

 

2. Objednávka

  • Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky.
  • Prodávájícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.

3. FAKTURA - DAŇOVÝ DOKLAD

  • Fakturu zasíláme společně se zásilkou
  • Naše vydaná faktura - daňový doklad, slouží zároveň jako hlavní záruční list

4. STORNO OBJEDNÁVKY

  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky (osobním kontaktem, e-mailem, telefonicky, sms) jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
  • V případě stornování potvrzené objednávky kdy už došlo k plnění nebo k vynaložení nákladů na straně prodávajícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.
  • Prodávající uplatní právo na úhradu škody v případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku, kdy nepřevzetím zásilky dojde k porušení kupní smlouvy, protože spotřebitel je ze strany prodávajícího automaticky informován o potvrzení a stavu objednávky. V takovém případě, bude vystavena faktura k úhradě smluvní pokuty ve výši 500 Kč a zaslána elektronickou formou na mailovou adresu uvedenou v objednávce s dobou splatnosti 14 dnů. V případě nezaplacení smluvní pokuty, budeme tuto pohledávku vymáhat. Odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmíkami.
  • Každá potvrzená objednávka je závazná dle našich obchodních podmínek.
  • Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami
  • Prodávající má právo objednávku stornovat bez udání důvodu v případě, že zboží již není skladem. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  • Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb(viz. další body). V souladu se zákonem máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv nákupem IČO) a nevztahuje se na nákup a odebrání zboží z našeho kamenného obchodu.
  • Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek
  • Právo odstoupit od kupní smlouvy je za předpokladu, že zboží bude zcela nepoškozené a bude vráceno prodávajícímu včetně veškerého příslušenství v původním neotevřeném obalu.
  • Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, a datum nákupu.
  • Pokud jste již zboží obdržel(a) a převzal(a), zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt s originálním dokladem o koupi o Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku). Pokud jste si zboží sám vyzvedl, zaplatil a odvezl nemáte nárok na odsoupení ze smlouvy- nákup v kamenném obchodě.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
  • Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

7. ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

  • Součastí obchodních podmínek jsou reklamační podmínky, které jsou v plném znění v sekci nebo v písmeném provedení v sídle prodávajícího

Reklamace

1. ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

  • Jako záruční list k zakoupenému zboží vám slouží Faktura - daňový doklad, která bude přiložena k zasílanému zboží. Záruka na výrobek je platna od data jeho převzetí od dopravce.
  • Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO).
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
  • V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Zásilka by měla být pojistěna.

2. POSTUP REKLAMACE

  • Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup
  • Napište na jan.plasil@seznam.cz kde uvedete typ výrobku, číslo Faktury a popis závady.
  • Do dvou pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu (adresa na kterou zboží zašlete)
  • Při zasílání zboží na reklamaci jej nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty a vrací se zpět k odesilateli. Zásilku při odeslání na reklamaci pojistěte.
Jsme na nové adrese-přímo pod fialovou školkou KMOCHOVA 545,VZORKOVNA PODLAH